Släpp formgivarna loss, det är vår
Solen skiner, kläderna åker av, fåglarna kvittrar och skriva-om-spel-världen målar om.
Kong går från ett relativt standardiserat spelwebbutseende till att se ut som en blogg. Jag tycker att det funkar alldeles utmärkt. Kong-Mandus säger såhär i en ASOS-kommentar:
“…de flesta svenska spelsajter känns väldigt överväldigande att besöka. Puffar för texter och funktioner ligger spridda överallt och jag blir lite utmattad av att kolla runt.”
Fragzone har också gjort om och säger såhär:
“Läsbarheten har höjts mycket och layouten har ändrats rejält för att framhäva de delar som vi känner är viktigast.”
Gameplayer nylanseras imorgon om allt går enligt planerna och det går även rykten om att Level 7 och Spel² ska göras om.
Vad mer? Ja, det pratas ju en hel del om nystartade Levels utseende. Swegamer sågar friskt på sin blogg:
“Martin Johansson är ingen bra designer och kommer nog aldrig att vara det. När ska någon inse detta? De flesta av texterna är bra. Men vem orkar läsa dem när det till 90% handlar om svart text på mörk bakgrund? Och alla dessa enorma bilder sen… är det meningen att vi ska titta på dem och skita i texten?”
Och sist men inte minst: ASOS har gått från blått till gult, visst är det väl snyggt?
May 4th, 2006 at 6:25 pm Quote
Av allt det här så är den enbart ASOS som verkligen gör ont i mina ögon. Men det är väl ett dåligt skämt från någons sida, ett skämt jag borde ha fattat?
Varför inte bara installera K2 eller Kiwi, grabbar?
May 4th, 2006 at 6:31 pm Quote
Jag håller med om Martin Johanssons designförmåga, eller snarare brist på sådan. Han är en grymt bra skribent, men jag avskyr den typiska Reset-designen med helsidesbilder, pixelerade bilder satt på högsta kontrast och ständigt detta jäkla rosa och gult splashat överallt. Nä, det går fet-bort, som man säger där jag kommer ifrån.
May 4th, 2006 at 6:43 pm Quote
Kul med förnyelse. Gameplayer ser ju ut att bli snygg, även om det ska till att texterna också blir bättre. Kong ser ut lite som spelfeber.se tycker jag. Sen vet jag inte om det är bra eller dåligt. Level ser ut som, tja, Reset med ett uns av Player1 här och där? Asos ser för hemskt ut faktiskt
Gult? Snarare snor-sjuttiotals-äckel-brungulgrönt. Bräeglhöunt, skulle man kunna säga. Klarast skimrande på vårhimlen är ändå Fragzone, snyggast och med förbättrade funktioner, no less. Men så är jag ju en PC-spelare i hjärtat (och överallt annars för den delen).
May 4th, 2006 at 6:45 pm Quote
Ah, härligt att FZ lämnat det gamla dystra nördsvarta. Känns renare nu.
Asos var bättre förr! Nämen, bra med nya funktioner, ser gärna en editfunktion med när tid finns.
May 4th, 2006 at 8:05 pm Quote
Om nu bara någon kunde ta bort den uringula färgen.
May 4th, 2006 at 8:09 pm Quote
(för att förtydliga: gult + ljusblått = ingen bra kombination)
May 4th, 2006 at 9:00 pm Quote
Nu när jag har lite tid att skirva ett vettigt inlägg kan ju påpekas att Spel2’s omdesign inte är något rykte utan har egentligen varit planerat ändå från starten. Det har bara blivit ett än mer omfattande projekt än det var tänkt från början. Vi får se varthän det leder
På tal om Kong, så var det väl sagt att det skulle slutas upp med onödigheter som förhandstittar och annan hype iom makeovern? Vad är då det här: http://www.kong.se/fokus/loco-roco-tokjapanskt-och-provspelat/ ?
May 4th, 2006 at 9:35 pm Quote
speltest kan man ha kvar. jag antar att det var pressreleaseförtittar de ville dumpa. med all rätt.
May 4th, 2006 at 10:01 pm Quote
Ah, det var inte så tydligt. Men dåså
May 4th, 2006 at 10:08 pm Quote
Säger som jag brukar. Inser du varför Asos inte har en edit-funktion?
May 4th, 2006 at 10:10 pm Quote
Johan, det står på förstasidan att det är provspelat?!
May 4th, 2006 at 10:18 pm Quote
Rick, var är skillnaden mellan ett provspel och en förhandstitt? Brukar de inte fasas in i samma kategori? Det hade varit kul om Kong vågat droppa även provspelandet, men det är väl kanske bara dumt.
May 4th, 2006 at 10:21 pm Quote
olle: i mina ögon är en förtitt det som jimmy pratar om, dvs någon trött snubbe som halvt översatt en pressrelle eller skrivit om något GS eller IGN spottat ur sig. Vid provspel är spelet ändå testat till en viss grad och texten baseras på egna åsikter.
May 4th, 2006 at 10:47 pm Quote
GAMEcore.se kommer också få sig en helrenovering snart. Tror jag. Jag gillade förövrigt Kongs nya, åtminstone så länge man enbart använder sig av 50 % av sidan horisontellt. Den högra sidhalvan är katastrof.
May 4th, 2006 at 11:26 pm Quote
http://www.liaislandshastar.com/zcorpan/koopa-se/
Fortfarande den snyggaste spelsidan som inte existerar
May 5th, 2006 at 2:41 am Quote
Kong har nu en ful header och footer och dessutom en horribel bakgrund. FZs nya är snygg, men något med menyn stör mig, vet inte vad…
GamePlayer verkar bli väldigt snygg! Ska bli spännande att se den nya sidan senare idag. =)
Hoppas verkligen att Level 7 och Spel² får sig nya (och förhoppningsvis bra) designer. Det behövs.
ASOS nya färg i headern gillar jag inte. ;P
Som Olof skrev kommer GAMEcore.se få sig en ny design snart. Tror han. Det är jag som designat den och själv tycker jag att det är den snyggaste sida jag har designat. Väldigt mycket snyggare än de jag gjort tidigare (fast det är ju något jag brukar säga om alla mina nyaste designer, men haha, jag antar att jag blir bättre varje gång). Hoppas ni gillar den när ni får se den. Jag brukar inte vara nöjd med mina designer men den jag gjort för GAMEcore.se 2.0 är jag fan nöjd med. Den slår ju i alla fall nuvarande med typ… ljusår och lite till.
Nej nu kände jag mig störig och egocentrisk, förlåt. Jag kan lämna er ifred nu. >_
May 5th, 2006 at 8:51 am Quote
Ser inte FZ ut lite som ett tema till WinXP? Det är inte fult eller ofunktionellt, men mer intetsägande utseende får man ju leta efter. Grått med lite Aqua-shades.
Kong har ju inte mycket till design längre egentligen, så gillar man inte färgerna (jag gillar färg överlag så det mest funkar så länge det inte skär sig helt) är det väl kört.
De flesta spelsajter idag har inte så stora problem med själva utseendet, det är layouten som är helt galen.
May 5th, 2006 at 9:20 am Quote
Måste säga att likheten mellan qirex teamlogga (2097) och nya gameplayers är… tja, lagom!
May 5th, 2006 at 10:51 am Quote
Rick: Färg, form och utförande skiljer sig helt logotyperna emellan, så jag förstår faktiskt inte var du får den kopplingen från.
May 5th, 2006 at 11:04 am Quote
å nej, SÅ olika är dom allt inte!
även om jag förstår vad du menar.
May 5th, 2006 at 11:16 am Quote
Rick: Provspelning och förhandstitt är för mig precis samma sak i det här sammanhanget. Enda skillnaden är att förhandstitt är ett snäppet bredare begrepp iom att där ingår också möjligheten att bara skriva från pressreleaser och läkt information också. Det var därför jag blev lite paff. Säger man slopa förhandstittar tänker jag mig alltså att man slopar även alla underbregrepp till det, såsom provspelningar.
May 5th, 2006 at 11:48 am Quote
Ah, nu hittade jag en logotyp som faktiskt var lik. Det finns ju en del Quirex-logotyper om man säger så
Jag antar att det är den här du tänker på:
http://www.kleber.net/wipeout3/teams/qirex/logo.html
Jag syftade på den här:
http://www.mischiefdemon.com/downloads/wallpaper/bigs/qirex800.gif
Jag är beredd att hålla med dig, dom är lika. Om än omedvetet. Den typen av symboler är ju inte direkt ovanliga. Dock väldigt snygga.
May 5th, 2006 at 12:01 pm Quote
well, inte för mig/oss!
May 5th, 2006 at 12:17 pm Quote
Danling, där satt den! Och ja, de är grymt sexiga!
Jag kanske missbenämnde titeln, det var alldeles för länge sedan jag satt och pressade rekord i wipeout!
May 5th, 2006 at 12:38 pm Quote
Rick: Därav vikten i att vara tydlig, då alla kanske inte delar eran uppfattning/begreppsaparat. Nåja, ska släppa det, var ju ingen direkt viktig kritik eller så.
May 5th, 2006 at 12:58 pm Quote
Kommer nytt Gamingeye också, före 18:e juni tror jag.
May 5th, 2006 at 1:02 pm Quote
Jag är rätt förvånad över att slopandet av förtittar (implicit baserade på pressreleaser och amerikanska sajters recensioner/förtittar) blivit så uppmärksammat.
Det är väl för det mesta ändå ett utfyllnadsmaterial som de mer insatta (och troligen även målgruppen för den typen av texter) kan få veta på annat håll = samma som den som skriver förtitten. Men finns den typen av texter inom andra nöjesgenrer, som film och musik?
May 5th, 2006 at 1:18 pm Quote
Hehe…det där tror jag på när jag ser det. Det snackades om ny design redan för 4 år sen
May 5th, 2006 at 1:18 pm Quote
Shit, vad är ni för töntar som inte kör Pirahna?
May 5th, 2006 at 1:21 pm Quote
Mandus:
Att det blivit uppmärksammat är ju för att det visar på ett moget övervägande från er sida och ett väldigt viktigt ställningstagande, precis som du säger. Personligen ser jag det som ett föredöme. Men det hade varit coolare och mer provocerande om ni skippat även provspelningarna.
Nu innan någon uppmärksam och kvick jävel påpekar: “Men din kilometerlånga Obliviontext vara ju bara baserad på information som går att hämta annorstädes”. Och visst var det så, men den var en reaktion från mig på alla andra förhandstittar på spelet (Sp/Reset) baserade på provspelningar vid pressevent och intervjuer. Dessa texter lyckades med konstycket att ge minimal information, eller bara gammal information om spelet samt bestå av ren och skär hype resten av textmassan där endast skribenternas upplevelse av det häftiga var i fokus. Alltså: Jag ser den texten mer som en kritik mot överdriven subjektivitet som bara resulterar i ännu mer hype och spelar utgivarna i händerna. Det läsarna vill ha är också information, inte bara hype. (Alla andra av våra förtittar är för övrigt endast provspelningar.)
May 5th, 2006 at 1:57 pm Quote
Nja, håller inte med. Att skippa ihopklistrade pressreleaser är förstås bra men självklart ska det skriva om spel man provat!
Que?
May 5th, 2006 at 2:18 pm Quote
Förtittar så som vi känner till dom idag, kan gärna få försvinna. Känns som att läsa en recension av ett experiment på Heisenbergs osäkerhetsprincip.
Men någon form av förtitt på spelvärlden i stort tycker jag vore intressant. Typ vad som händer i veckan/månaden/kvartalet: Vilka spel ska man hålla ögonen öppna efter? Vilka ska man akta sig för? Evenemang? Nyhetssammanfattning? Låter lite mer som en efterhandstitt iofs… Nä, men beröra ett större antal händelser/saker i en inte allt för lång text - både framåt och bakåt i tiden. Förhandstittar idag saknar liksom material för en text på en tidningssida känns det som.
May 5th, 2006 at 2:23 pm Quote
“Att skippa ihopklistrade pressreleaser är förstås bra men självklart ska det skriva om spel man provat!”
Visst, men det är det vi har recensioner för.
May 5th, 2006 at 3:04 pm Quote
Nja, recenserat gör man väl först när man spelat.
Har jag provat ett spel i någon timme eller ett demo som är representativt för spelet i övrigt, och är tydlig med det, kan väl en text om det vara intressant för läsare som inte har haft den möjligheten?
Kul tanke, men det kanske är svårt att känna sig så insatt att man ger sig på att sammanställa den närmsta framtiden?
May 5th, 2006 at 3:16 pm Quote
Spelat till skillnad från spelat? Visst det kan skilja mängder mellan betakod och slutlig produkt, men oftast gör det inte det. Demon är ju i sig förstås ofta representativa däremot men dessa kan ju läsare idag verkligen lätt testa själva tack vare internet.
Ärligt, hur många spel spelar du från början till slut innan du börjar på dina recensioner? Ofta går det egentligen att göra tillräckligt stor analys av ett spel utifrån att bara spelat igenom hälften. Ett spel som inte håller måttet första halvan kommer inte att göra det andra halvan, osv.
Säger inte att provspelningar är onödiga, men frågan är om de verkligen är nödvändiga.
May 5th, 2006 at 3:33 pm Quote
Jag spelar igenom det mesta jag skriver om. Men så har Kong normalt lite lägre tempo än andra (vilket vi förstås får skit för från en del läsare) så jag kan unna mig det. Jag tycker det är viktigt att ta sig igenom ett spel (där det är möjligt, annars får man ju spela på tills man tror man har koll som t ex WoW, Civ IV och annat som man inte kan bli klar med), för det är oftast med tiden som man inser vad det är man verkligen stör sig på, vad som är bra osv. Som ex RE4 som jag hade tyckt varit värt en femma om det varit under tio timmar, men nu känns det mer som en stark trea eftersom det blev så tråkigt i slutet.
Och nä, jag tycker inte heller att provspelningar är nödvändiga. Men jag ser ändå avgörande skillnad på att skriva om ett spel helt baserat på andrahandsinformation eller om man har testat det själv. Sen är förstås “tester” av publika demon av tveksamt värde, men det är ju svårt att helt avstå från också.
May 5th, 2006 at 4:19 pm Quote
Håller med Mandus där. Den recensionshets som råder går knappast hand i hand med snack om journalistisk professionalitet. Jag försöker så gott det går att spela igenom alla spel jag recenserar, ibland flera gånger. Dock är jag inte perfekt och det har lett till en del betyg som jag senare har ångrat. Inte för att det spelar någon större roll då inte så många läser mina jäkla recensioner, men fortfarande.
May 5th, 2006 at 5:10 pm Quote
Eftersom Qirex i åtminstone 2097 kräver bra mycket mer skills så är det bara 1337 att köra med det teamet! Och varje seriös wo-spelare vet att det bara är 2097 som gäller!
May 5th, 2006 at 5:18 pm Quote
“Den recensionshets som råder går knappast hand i hand med snack om journalistisk professionalitet.”
Nej, det håller jag med om. Men i stressen att få till en bra text, inte komma ut med recensionen för sent i risk att bli omsprungen, osv så blir det en del kompromisser och tyvärr får ju en del spel stryka på foten av den anledningen. Det ser man ju allt som oftast (minns en recension på Mario Kart Double Dash i SP som var under all kritik då recensenten klagade på för få banor jämfört med de äldra varianterna. Lite ironiskt iom att dessa låses upp ju mer man klarade av spelet) i de flesta spelmedier. Självklart är det ju idealet att spela igenom hela spelen, men verkligheten ser ofta annorlunda ut.
Nåja, vi har väl driftat lite offtopic (mitt fel som vanligt
). Poängen är iallafall att jag hellre ser att man lägger ned mer tid på en recension än delar upp det på en onödig förtitt också.
May 5th, 2006 at 5:52 pm Quote
Ja, ja. Gameplayer 2.0 har öppnat.
May 5th, 2006 at 6:22 pm Quote
Loggar in och tittar.
…
..
.
Lyxigt. Och rosa typsnitt.
Meh.
Vinner tävlingen över GON i kategorin Åh Gud vad jag vill vara IGN.
Meh!
May 5th, 2006 at 6:49 pm Quote
Laddar segt som attan. Men jag kan tänka mig att de har en ovanligt stor besökarpeak just nu. Och en så visuell sida kräver ju sin bandbredd.
May 5th, 2006 at 7:11 pm Quote
Personligen tycker jag nya Fragzone påminner mer om IGN än vad Gameplayer 2 gör. Jag tyckte personligen att GP2 var riktigt skön och behaglig - mycket bättre än bilden jag hade fått efter att ha sett trailern.
May 5th, 2006 at 7:28 pm Quote
Samma här. Ser proffsig ut, helt enkelt, även om just rosa/blå börjar kännas lite standard. Men lätt att navigera trots många olika saker.
Och design är ju inte automatiskt lika med sämre innehåll, liksom. Alexander, ftw!
Nu har jag inte läst nåt än, bara klickat mig runt och tittat på olika saker.
Däremot är logon mot blombakgrunden så mycket snyggare än King Kong/PGR/Etc att det stör mig att det inte bara är blombakgrunden som standard.
May 5th, 2006 at 7:40 pm Quote
Ljusrosa är ju den bästa färgen.
May 5th, 2006 at 7:41 pm Quote
Ljusrosa? Vad fan säger jag. Knallrosa skall det vara.
May 5th, 2006 at 7:43 pm Quote
Jag tror det är få som inte gillar designen av Gameplayer 2.0. Den är helt enkelt riktigt jädrans snygg. Alex har gjort ett strålande jobb!
May 5th, 2006 at 8:05 pm Quote
Ja jäklars, Gameplayers är helt klart den som har gjort den mest lyckade renoveringen hittills. Ser riktigt profssigt ut. Vet inte det är meningen, men uttalet på betygssiffrorna (http://gameplayer.se/about_grades.php) är ju på skånska (tveo, trei). Lysande!
May 5th, 2006 at 8:08 pm Quote
Nja. Deras statistik före designen var i genomsnitt 2,500 unika besökare per dag. Säg att de har det dubbla nu, fortfarande inte speciellt mycket.
May 5th, 2006 at 8:12 pm Quote
Klart det är meningen!
May 5th, 2006 at 8:19 pm Quote
Helt klart.
Ajdå, det känns däremot lite oroväckande. Haltar min lina, så ja då är det illa. Får hoppas att det bara är någon tillfällig flaskhals nånstans. Vore synd om sidan går ned sig bara för att den eventuellt blir mer populär.
May 5th, 2006 at 8:27 pm Quote
Jag kommer knappt in på sidan.
Antingen har de fått ett rejält uppsving i statistiken sedan lanseringen, eller är sidan helt enkelt sjukt krävande. Själv hoppas jag att det här får effekten att folk lämnar sidan så att jag kan besöka den, utan att behöva vänta tre minuter innan jag ser något annat än LOGGA IN i skrikande rosa text mot en asfaltsgrå bakgrund.
May 5th, 2006 at 8:39 pm Quote
Olof: Trist att du upplever det så. Jag har inte haft några problem alls mer än att videostreamarna har varit segare.
May 5th, 2006 at 8:47 pm Quote
Åh, sablar. Säg inte att problemet ligger här borta
*Smeker bredbandsuttaget diplomatiskt*
May 5th, 2006 at 9:08 pm Quote
Gjorde en spårning… ligger under 12ms ping ända fram till dgcsystems.net då de skjuter i höjden. Dock ligger det under 200ms så det borde inte vara så farligt. Men rensar jag cachen och laddar om sidan går det ändå lite segt. Och ja videostreamningen har definitivt påverkats av belastningen.
May 5th, 2006 at 9:29 pm Quote
Jag tycker att GP2 vinner kategorin “bästa redesign 2006… so far”.
“Vinner tävlingen över GON i kategorin Åh Gud vad jag vill vara IGN.
Meh!”
??? Hur då?
May 6th, 2006 at 10:27 am Quote
Gameplayer 2 är bäst.. ^^ Och kong kommer på 2:a plats..
May 6th, 2006 at 1:01 pm Quote
Ungefär det han sa:
“…de flesta svenska spelsajter känns väldigt överväldigande att besöka. Puffar för texter och funktioner ligger spridda överallt och jag blir lite utmattad av att kolla runt.”
May 6th, 2006 at 1:43 pm Quote
Oki! Du som är Gamecore-människa. Kan inte du se till att ni från och med redesignen ser till att publicera hela texter på en sida, istället för att lägga dem upphackade på flera sidor? Blir betydligt läsvänligare då.
May 6th, 2006 at 2:32 pm Quote
Jimmy: Det kommer vara så som du önskar i 2.0.
May 6th, 2006 at 4:22 pm Quote
Vi hade faktiskt en demokratisk (nåja) omröstning om hur just det här skulle komma att se ut i version 2.0, och resultatet blev så som du önskar det. Jag med förövrigt. Det är inte ett direkt artikelvänligt format vi kör med nu.
Tanken från början var att det skulle likna en papperstidning, men det är väl också ett ganska dumt sätt att inte utnyttja just potentialen och skillnaden mellan papper och nät.
May 6th, 2006 at 5:23 pm Quote
Är det bara min hjärna som har slagit slint eller är Anderas Berg (se Gameplayers redaktionssida) väldigt lik Jocke Bennet både i stil, sätt och utförande?
May 6th, 2006 at 8:16 pm Quote
Nä, inte utseendemässigt i alla fall. Han är däremot skrämmande lik Frankie Muniz.
May 6th, 2006 at 8:41 pm Quote
So far, so good. Frågan är bara var annonser kommer dyka upp i framtiden. Inte bland allt godis hoppas jag.
May 6th, 2006 at 8:44 pm Quote
Fan, jag är förstummad (tur jag typar). RIKTIGT proffsigt. GPTV verkar äga.
May 6th, 2006 at 9:33 pm Quote
Kommer att var tokigt imponerande om GP har möjlighet att producera ett GPTV-avsnitt i veckan, som utlovat. Har inte hunnit kolla igenom ett helt avsnitt, men det ser välproducerat ut sett till kodkvalitet, bildutsnitt, studio, ljussättnig och grafik.
May 6th, 2006 at 9:51 pm Quote
Ja fan… Läskigt. O_O
May 7th, 2006 at 12:37 pm Quote
Undrar hur mycket GPTV betalar i stim-pengar för all licensierad musik de spelar hela tiden…
May 7th, 2006 at 5:09 pm Quote
Rickard Olsson: Ja där har vi det, på pricken! Jag var nog ute och cyklade, men jag visste att jag hade sett “honom” någon annanstans.
May 7th, 2006 at 8:11 pm Quote
Jag undrar hur de mycket de betalar för någonting. Allt ser påkostat ut, och bara en reklambanner på hela sidan.
May 7th, 2006 at 10:00 pm Quote
De är sponsrade av UMIT AB.
Tydligen ska de ha använt tre kameror under inspelningen av GP TV, till en kostnad av en halv miljon. Har det landat ett rovdjur i spelsveriges näthörn?
May 7th, 2006 at 10:08 pm Quote
Sån insiderinfo du sitter på, Olof
Men man kunde ana att det fanns några tunga sponsorer bakom den plötsliga jättecomebacken.
May 7th, 2006 at 10:18 pm Quote
Haha, inte ens i närheten av insider-information. Jag kommenterade det hela och någon med mer information svarade.
May 8th, 2006 at 12:42 am Quote
“Tydligen ska de ha använt tre kameror under inspelningen av GP TV, till en kostnad av en halv miljon.”
Känns iofs lite korkat att handla kameror för en halv miljon… har de köpt deluxeversionen för sin tv-stund?
May 8th, 2006 at 12:54 am Quote
GPs teve känns proffsigare än konkurrenterna rent produktionsmässigt. Innehållsmässigt är jag mer tveksam. Inslagen (eller förtittarna) hade bättre tempo än Unpauses motsvarigheter, men även här blev det lite malande.
Recensionerna var sömnpiller, för att inte säga skittråkiga, och skulle behövt en friare form. Det känns inte som att man utnyttjar tv-formatet med förinspelade recensioner där en speakerröst som läser en stolpig text. Jag vill istället ha recensioner i studion och ett ledigare samtal kring spelen. Det kräver visserligen mer av recensenten men det blir bättre så. Plus för de inskjutna betygen dock.
Det känns som att spel-tv behöver gå utanför ramarna mer för att bli bra.
May 8th, 2006 at 10:01 am Quote
Så många spelsajter verkar gå mot att bli så mycket tv som möjligt. Har man helt glömt bort att man fortfarande har läskunniga besökare?
May 8th, 2006 at 10:22 am Quote
Förklarar en del. Då dyker ett annat frågetecken upp: hur har de tänkt få igen de pengarna?
En kommentar om det där med förtittar jag nämnde förut:
GPs text “E3 2006″ verkar vara i den andan.
http://gameplayer.se/focus_text.php?pub_id=3746
May 8th, 2006 at 11:02 am Quote
Här har ni den mystiska plånboken: http://umit.se/
May 8th, 2006 at 11:12 am Quote
Mjo, googlade fram det jag också. Gameplayer i fint sällskap
May 8th, 2006 at 11:14 am Quote
Förresten, ingen som raljerat över Fuseshow ännu? Kanske lite generöst att kalla det för omdesign iofs, men nytt är det.
May 8th, 2006 at 11:34 am Quote
Är ganska övertygad om att de lånade kamerorna av sponsorernas kontakter eller dem själva, alternativt hyrde dem.
May 8th, 2006 at 5:20 pm Quote
“Tydligen ska de ha använt tre kameror under inspelningen av GP TV, till en kostnad av en halv miljon. Har det landat ett rovdjur i spelsveriges näthörn?”
Källa?
May 8th, 2006 at 6:11 pm Quote
http://img.meroigo.com/other/olof2.jpg
May 8th, 2006 at 10:17 pm Quote
Såja, nu snackar vi design! Kan skryta med att undertecknad har 2959 i rank på betapet.com, eller rättare sagt är 147:e bäst i Sverige.
May 8th, 2006 at 10:18 pm Quote
Eeeuhm.. man vet att man är hopplöst nedkörd i alfapetträsket när man kopplar den där designen till alfapet. :/
May 9th, 2006 at 8:36 am Quote
hmm…snygg ny logga och allt, och så fuckar wordpress upp sig. nåja, den kommer tillbaka ikväll, okej?
May 9th, 2006 at 1:11 pm Quote
Ola: klipp lite i den om den är för stor.
May 10th, 2006 at 4:54 pm Quote
Jag kan inte komma tillbaka till första sidan via toppbilden längre. Ska det vara så? SKA DET VARA SÅ? VA?!
Nä, i soptunnan med det.
May 10th, 2006 at 7:24 pm Quote
sorry. jag och wordpress är inte bästisar just nu. jag ska försöka fixa det.
May 10th, 2006 at 8:49 pm Quote
Jag känner empati för dig Ola, bråkade själv med Kubrik-temat och headerbild till vår och PCG:s E3-blogg häromdagen. Höll på att börja gråta vissa stunder när FF och IE inte kunde komma överens om 1px i sidled.
May 10th, 2006 at 9:19 pm Quote
Sådärdå! Då var det klickbart igen.
May 11th, 2006 at 9:19 am Quote
Tackar.